Odbor justičního dohledu Ministerstva spravedlnosti ČR sp. zn. MSP-418/2015-OD-SPZ.
Vážený pane Dvořáku,
k Vaší žádosti o informace ze dne
10. 7. 2015 Vám sděluji, že Váš podnět ze dne 22. 6. 2015, jenž byl
Krajským státním zastupitelstvím v Brně veden pod sp. zn. 1 KZZ 30/2014,
je vyřizován odborem justičního dohledu Ministerstva
spravedlnosti ČR, a to pod sp. zn. MSP-418/2015-OD-SPZ.
S pozdravem
Mgr. Alena Koktová
oddělení styku s veřejností
sekce státního tajemníka
Ministerstvo spravedlnosti ČR
Vyšehradská 16, Praha 2, 128 10
tel.: +420 221 997 270
e-mail:
akoktova@msp.justice.cz
www.justice.czDušan Dvořák, 12.1.1962, Tylova 963/2, 779 00 Olomouc
Ministerstvo spravedlnosti
Věc: žádost o informace dle infozákona č. 106/1999 Sb
K
níže uvedenému podnětu nám Krajské státní zastupitelství v Brně pod
č.j. 1 KZZ 30/2014 ze dne 7.7.2015 sdělilo, že uvedený podnět předalo
ministerstvu spravedlnosti.
Sdělte, který orgán ministerstva spravedlnosti a pod jakým čílem jednacím věc šetří.
Děkuji.
V Ospělově 10.7.2015
Dušan
Dvořák a Radomíra Dvořáková, nar. 12.1.1962 a 18.5.1963, společně bytem Tylova
963/2, 779 00 Olomouc
Okresní soud v Prostějově
Na vědomí pouze
elektronicky
Okresní státní zastupitelství Prostějov
-
zasláno elektronicky a na podáno na podatelně soudu s podpisy -
Věc:
důkazy o nezákonném jednání policie určené do trestních spisů (dodáno 4 x dle
spisů)
1) 2 T 104/2010
2) 2 Nt 1257/2013
3) 2Nt 1151/2014
4) 3 Nt 1151/2014
V příloze dokládáme důkazy nezákonného
jednání policie, která nejenže ani nemá cannabis zvážen, přitom vyvozuje, že
překročilo limit THC, odmítá vydat informaci, kdo, kdy s jakým textem
schválil tzv. pracovní postup policie při měření THC v cannabis, což je
rovněž doloženo s dalšími důkazy na http://cannabis-dukazy. blogspot.cz/
Pokud Nejvyšší soud v dovolání
k rozhodnutí 2Nt 1151/2014 dne 20.5. 2015 pod č.j. 11 Tdo 181/2015 mimo
jiné okaté ignorování porušení zákona státními orgány opětovně takové jednání
označil za zákonné a nezákonně opětovně odmítl položit předběžné otázky
Soudnímu dvoru EU, když exekutiva opakovaně doložila, že zákon o návykových
látkách je technickým předpisem a musí být notifikován v souladu se
Směrnicí 98/34/ES (viz http://cannabis-dukazy. blogspot.cz/),
nejde o nic jiného, než o vědomou justiční korupci!
Že takové jednání bez jakéhokoliv
odůvodnění schvaluje dokonce opakovaně i ústavní soud není nic jiného než smutný
důkaz, do jakého mravního bahna naše justice zabředla, aby ochránila státní
zaměstnance roky páchající zločiny dle § 149, resp. § 401 zákoníku a ochránila
státní rozpočet před miliardovými škodami v důsledku nevymahatelného
zákona. Namísto toho, aby státní zastupitelství tyto zločiny šetřilo, zakuje je
vyšetřovat, stejně tak odmítá šetřit odpovědné osoby na ministerstvu vnitra,
spravedlnosti a ministerstvu zdravotnictví.
V Olomouci dne 22.června 2015
…………………………………….. ……………………………………..
Dušan Dvořák Radomíra
Dvořáková
Příloha
4x dle spisů
Cannabis
is The Cure, z.s., IČ: 266 70 232, Tylova 963/2, 779 00 Olomouc
Policie Olomouckého kraje
Obvodní ředitelství v Prostějově
Věc: žádost o informace
dle zákona o informacích
Kontext žádosti: Ve věci pěti
policejních konfiskací cannabis na výzkumnické farmě v Ospělově
v letech 2009 – 2015 i přes 15
žádostí o policejní ochranu od roku 2009
(zkonfiskováno cca 3 tisíce rostlin a cca 10 kilo terapeutických
produktů cannabis) nám policie dne 23.9.2014 pod č..j. KRPM – 120672-3/ČJ-2014-1400AP,
resp. 1.12.2014 pod č.j. KRPM –
120672-10/ČJ-2014-1400AP sdělila, že nám nesdělí
1.
na
základě jaké právní normy je oprávněna páchat konfiskacemi v rozporu s §§ 28 a 31 odst. 1 trestního
zákoníku, zákony, úmluvami a judikaturou v době míru trestné činy dle §
149, resp. § 401 zákoníku doložené na důkazních listinách a svědeckých
výpovědích (že tyto zločiny zatím soudy kryjí, je nyní vedlejší)
2.
kdo,
kdy, pod jaký číslem jednacím, s jakým textem a s jakou právní
závazností vydal tzv. pracovní postup policie k měření obsahu THC
v cannabis
3.
na
základě jaké právní normy nemusí policie zkonfiskovaný cannabis při konfiskaci
vážit
4.
na
základě jaké právní normy je měřen obsah THC pouze ze suchého cannabis
5.
na
základě jaké právní normy je možné zkonfiskovat semena cannabis
6.
na
základě jaké právní normy či výjimky může policie nemít žádnou právně závaznou
normu na měření obsahu THC v cannabis.
7.
Odvolací
MV ČR pod č.j. MV -141097-2/KM-2014 ze dne 11.11.2014, resp. č,j MV
-141097-7/KM-2014 dne 30.1.2015 odmítlo policii přikázat vydat žádané
informace.
Dále nám policie dne 3.4.2015 sdělila pod č.j.
KRPM-33089-4/ČJ-2015-1400AP, že ve věci páté konfiskace dne 3.9.2015 nemá žádné informace
8.
kolik
kilogramů/gramů dle zákonných definic dle zákona o návykových látkách vážil zkonfiskovaný
cannabis jako celé nadzemní části rostlin cannabis včetně kvetoucích/plodonosných
vrcholíků
9.
kolik
vážily kvetoucí vrcholíky
10. kolik vážily
plodonosné vrcholíky
11. jaká právní norma
určuje předmět měření rostliny cannabis na obsah THC, pokud nebyl cannabis
měřen dle zákonných definic
12. jaký je přesný postup
vážení zkonfiskovaného cannabis
13. jaká je váha
zkonfiskovaných semen
14. jaká je právní norma
na určení % vody při měření na obsah THC
a vážení cannabis
Současně policie dne 3.4.2015 pod. č.j.
KRPM-33089-5/ČJ-2015-1412UO uvedla, že dne 3.9.2014 zkonfiskovaný cannabis
opětovně překročil limit obsahu THC, byť policie nemá výše uvedené informace
k měření obsahu THC a váhy cannabis a jednou z opětovně
zkonfiskovaných odrůd cannabis s nadlimitem THC byla odrůda Cannabis
Carmagnola, která je uznanou odrůdou EU uvedenou v odrůdových knihách
měřená náročnou unijní normou uvedenou v příloze č. 1 Nařízení ES č.
1122/2009 na obsah s limitem do 0,2%
THC (stejně mylné měření jako při
konfiskaci v roce 2012 s odrůdou Cannabis Finola)
15. Odvolací MV pod č.j. MV – 770090- 5/KM-2015
dne 4.6.2015 uvedlo, že police nemusí dané informace vydat, když je nemá.
Žádost: Sdělte prosím
1)
zda
také při předchozích konfiskacích cannabis z ospělovské farmy v letech
2009 -2012 policie vůbec neznala váhu zkonfiskovaného cannabis dle zákonných
definic a pokud tyto váhové údaje policie znala, tyto nám zašlete, protože v souhrnné
zprávě (Odborné vyjádření) policie o konfiskacích v letech 2009 - 2012
s údaji o % nadlimitního obsahu THC v zkonfiskovaném cannabis tyto
informace o váhovém množství zkonfiskovaného cannabis dle zákonných definic
zcela absentovaly, ač jsou zásadní a rozhodné (viz Odborné vyjádření OKTE
Frýdek- Místek č.j. KRPT-5223-1/KT-2012 ze dne 25. 2.2013)
2)
co
je to konkrétně a věcně u cannabis (popište danou část rostliny cannabis) toxikomanicky
využitelný materiál, což je sousloví (někdy též OČTŘ používají slovo
marihuana), které policie pro stanovení váhy zkonfiskovaného cannabis používá a
jež se pak objevuje v obvinění/obžalobě/rozsudku.
3)
jaká
právní norma určuje/definuje na rostlině cannabis onen tzv. toxikomanický
materiál (někdy též uvedeno toxikomanský).
Dovolujeme si odkázat na vyjádření soudních
znalců a expertů ve věci cannabis a jeho měření doc. RNDr. Lumíra Hanuše, DrSc.
a doc. RNDr. Petera Ondry, CSc. uvedená na www.konopijelek.cz
v sekci Dokumenty a studie, že měření obsahu THC v cannabis při
odlišných definicích cannabis a odlišných metodách sběru cannabis k měření
včetně odlišné doby měření a dalších proměnných vykazuje významné rozdíly
v naměřených hodnotách účinných látek.
Děkuji za váš zájem a čas.
V Olomouci dne 22.června 2015 Dušan Dvořák, MMCA, předseda
správní rady